wtorek, 23 lutego 2016

001- Wywiad z Katharsis

To co by tu napisać, chciała coś walnąć przyjemnego i niezwiązanego z tym opkiem.
Dobra kilka faktów o mnie, ale i nie tylko. Innymi słowy informacje, które wiedzą nieliczni, bądź nie wie nikt.


Fakty 

W młodości chciałam zostać w pierwszej fazie dzieciństwa chciałam być księżniczką, później to jakoś poleciało z górki. Chciałam zbierać Pokemony, być czarodziejką, wampirzycą, rycerzem, księżniczką Xeną, pochodzić z Asgardu :D, żołnierzem i naku***** dla mafii, pracować w kontrwywiadzie i odnaleźć przez przypadek niezbadany ląd, oraz teraz być czystokrwistą czarownicą, a zarazem następczynią Czarnego Pana. muhahahahah <kaszle> za dużo opowiadań

Nadal czekam na list z Hogwartu, bądź innej szkoły magii. No co czas uczyć się Czarnej Magii i przejąć władzę nad światem.

Po przeczytaniu książki Karolcia i zaczarowany koralik. Zaczęłam przezywać mojego kolegę z klasy Karolcią (ma na imię Karol) jeżeli to czytasz, w co wątpię to nie zabijaj. P.S. za to on mówił na mnie Kaszydło. 

Moimi ulubionymi kolorami jest fiolet i czerń, może jeszcze czerwień.

Pytania od ludzi 

1) Jakie mroczne myśli kłębią Ci się pod kopułą? 
 Mroczne myśli powiadasz. Czy rzucenie wszystkiego w pizdu i wyjechanie w Bieszczady, gdzie diabeł mówi dobranoc to mroczne myśli.
2) O czym dziś śniłaś? 
 Dziś miałam bardzo przyjemny sen. A mianowicie uczęszczałam do Durmstrangu i byłam potężną czarownicą, uczącą się Czarnej Magii, mój intelekt pozwolił mi skończyć wcześniej edukację i zostać Mistrzem Eliksirów, Mistrzem Obrony przed Czarną Magią oraz Mistrzem Czarnej Magii. Voldemort się po mnie zgłosił i uczynił mnie swoją prawą ręką, a również i ... sami się domyślcie.
3) Czy lubisz gry komputerowe? 
  Gry komputerowe jakoś nigdy za nimi nie przepadałam.
4) Czy jakby niejaki Monzaemon namówił Cię na wspólne granie w WoWa, zrobiłabyś mu tę przyjemność? 
 Jakby pierwsze objaśnił mi i pokazał o co chodzi w tej grze i ona by mi przypadła do gustu to tak.
5) Jaki prezent chciałabyś otrzymać na urodziny?
 Wymarzonym prezentem urodzinowy byłby list z Hogwartu, ramolić ten nudny nic niewarty mugolski świat. Serio chciałabym go dostać :D
 6) O czym marzysz?
Mam wiele marzeń ale ja na razie chciałabym by mój wyjazd  do Moniki wypalił. :)
 7) Gdybyś żyła w świecie fantastycznym, kim chciałabyś być i jakie umiejętności byś posiadała? 
 Czystokrwistą czarownicą, umiejętność władania żywiołami. Yehhhaaa
8) Top 10 ulubionych bajek Disneya?
 - 101 dalmatyńczyków, 
 - Aladyn, 
 - Rogate ranczo
 - Lio i Stich
 - Król Lew
 - Pocahontas
 - Atlantyda
 - Ratatuj
 - Bambi
 - Herkules
9) Co najbardziej Cię zachwyca, a co złości? 
Zachwycają mnie proste gesty i podarki od serca
Złości mnie wtrącanie się, kiedy tego nie chcę w moje sprawy, szperanie w moich rzeczach. 
10) Który zakątek świata masz ochotę zwiedzić? Może to być też świat inny od naszego.
 ASGARD!!! A tak z naszego to chciałabym zwiedzić pałac Topkapi i inne ważne budynki w Turcji. 
 11. Jak w ogóle zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Pierwsze pytanie i to takie trudne. ehhh.. Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się przypadkowo. Tak kiedyś w moim umyśle nagle zabłysła taka myśl "A tak dla jaj założę sobie jakiegoś bloga.".
 12. Skąd czerpiesz swoje inspiracje do pisania?
Czerpię je z powietrza, lub z innych blogów, bądź z czytania książek.
 13. Od kiedy w ogóle zaczęłaś blogować, co cię do tego natchnęło (powiązane z pytaniem 1).
Od kiedy jakoś tako od gimbazy, ale to co tworzyłam blogiem nie można nazwać to blogasek-fix taki z Mery Sue i jej true boyem.
 14. Jaka tematyka pisarska jest ci bliższa, fantastyczna, czy obyczajowa...czy inna? I dlaczego?
Najbliższa to fantastyka, ale też walę obyczajówką (ale to jakieś krótkie opowiadanka). A dlaczego, bo fantastyka jest dla mnie najbliższym gatunkiem.
 15. Czy bohaterów z twoich opowiadań można utożsamiać ze znanymi ci ludźmi? [nie chodzi o Toma Hiddlestona, tylko oo osoby z twojego otoczenia- tu się rozpisz wytłumacz jakie cechy kogo z twego otoczenia przypominają]
 Jakoś nie utożsamiam bohaterów z ludem, który znam. Jak ktoś znajdzie coś podobnego do siebie, niech da znać w wiadomości w "Mapie" macie gdzie pisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz